מהו אינדקס לעסקים?

זוכרים שפעם, בעבר הרחוק, כדי לאתר מספר טלפון של חנות או אפילו של אדם פרטי, היינו צריכים לפתוח את "דפי זהב" ולקוות שהמספר הרצוי אכן מופיע בו, ושהוא עדכני ונכון? על פניו נראה כי הרבה השתנה מאז, אך האמת היא שאנו פועלים כיום באופן שאינו מאד שונה מכך. אחרי הכל, החיפוש אחר מקורות המידע ומספרי הטלפון השונים באינטרנט מבוסס גם הוא על מאגרי מידע – שבבסיסם ההבדל המהותי ביותר ביניהם ובין ספרי דפי הזהב נעוץ בעובדה שכיום הם דיגיטליים, וזמינים מכל מקום – לפי קטגוריות נוחות הרבה יותר לגישה.

האם יש עוד הבלים?

על פניו, נראה כי נוחות המידע והגישה המהירה אליו הם ההבדלים היחידים הקיימים בין מה שהיה נקרא פעם "אינדקס לעסקים" ובין האינדקס המוכר לנו כיום (או כפי שרבים נוהגים לקרוא לו בפשטות: גוגל). אלא שבפועל אנו עושים שימוש באתרי אינדקס לעסקים שהם למעשה מורכבים הרבה יותר מגוגל, ופעמים רבות אנו אפילו לא שמים לכך לב, מרוב נוחות הגישה והעובדה שהתרגלנו כל כך לזרימת המידע. 

מהו אינדקס טוב לעסקים?

במנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל ודומיו, תוכלו למצוא בדרך כלל עסקים הרלוונטיים לחיפוש שערכתם באופן שמבוסס על המיקום בו אתם נמצאים, או על בסיס מקום המגורים שלכם. לעתים, כאשר יהיה מדובר על גוף, חנות או חברה גדולים במיוחד תוכלו לראות בגוגל למשל גם חוות דעת של לקוחות על המקום – אולם במרבית המקרים זה לא יהיה כך.

על חבילות פרסום לעסקים של לינקלי שמעתם? לפרטים במאמר הבא.

כדי לקבל את כל המידע החיוני אודות חנות או מוסד שאתם מעוניינים לפנות אליו, חשוב שתקבלו תמונת מצב גדולה וכוללת ככל הניתן אודותיו. לכן, אינדקס לעסקים הנחשב טוב יהיה כזה שיאגד תחתיו את כל המידע שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר: מספרי הטלפון ודרכי יצירת הקשר החיוניים של המקום, חוות הדעת העדכניות והרלוונטיות ביותר אליכם, טווח המחירים המוצע עבור המוצרים והשירותים השונים, ומעבר לכל – גם מבחר המוצרים הקיים. כך, תוכלו לערוך השוואה אמיתית וטובה בין המקומות השונים, ולא לבזבז זמן יקר על חיפוש שלא לצורך. זהו למעשה שלב נוסף ב"אבולוציה" שעוברים דפי הזהב – והוא מותאם בדיוק לעידן בו אנו חיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחקי הימורים באינטרנט: המדריך המקיף
בתקופה האחרונה, ההימורים המקוונים ראו עלייה מטאורית, מושכת קהלים ברחבי העולם עם קסם הנוחות והמגוון...
קרא עוד »
ספט 17, 2023
דרושים ללא ניסיון: יתרונות וחסרונות שיכולים להיות
אם יצא לכם להיתקל במשרה שמכריזה על כך שהיא צריכה דרושים ללא ניסיון, אז זה בעצם אומר במקרים רבים...
קרא עוד »
אוק 19, 2018
מהם התחומים שתוכלו להרוויח טוב משיווק שותפים?
אנשים רבים מחפשים דרכים שונות ומגוונות בהן הם יכולים להרוויח כספים בנוסף לעבודה או במינימום עבודה...
קרא עוד »
מאי 10, 2022