קידום אתרי וורדפרס – איך עושים את זה נכון

קידום אתרי וורדפרס

אחת הפלטפורמות הפופולאריות ביותר לבניית אתרים, הן בישראל ובוודאי בחו"ל, היא פלטפורמה של חברת וורדפרס. מדובר על פלטפורמה שמתבססת על קוד פתוח, כלומר כל מתכנת יכול להוסיף פיצ'רים שונים ולהציע אותם בחינם או בכסף למשתמשים בפלטפורמה זו. היתרון שלה מעבר לכך הוא, שמדובר באמצעי מאוד פשוט ונוח להתקנה ולבניית אתר באופן עצמאי, בעיצובים שונים ועם מערכת ניהול אופטימאלית. 

אחת הסיבות שמשתמשים רבים בוחרים לעבוד עם וורדפרס היא, שהמערכת בנויה באופן כזה שניתן לקדם את האתר בגוגל בצורה מאוד פשוטה וקלה. למעשה, כל עמוד באתר בנוי באופן כזה שניתן לבצע את האופטימיזציה הנדרשת לצורך קידום במנוע החיפוש, בין אם זה מבחינת כותרות, תיאור עמוד, קישורים, תמונות, תגיות וכל מה שנדרש לשם כך. 

יתרה מזו, ניתן למצוא בחנות התוספות של וורדפרס גם מגוון תוספות ייחודיות לצורך עבודות קידום, החל מחיבור למערכות של גוגל וכלה בתוספות שיכולות לעזור ולייעל בתהליך הקידום.

כיצד מבצעים את התהליך בצורה נכונה

בעיקרון יש שני דברים שחשוב לדעת על תהליך קידום אתרי וורדפרס. ראשית, חשוב מאוד לפנות אל גורם מקצועי שיבצע את התהליך. גם אם אנחנו יודעים כיצד לעבוד עם המערכת ויש לנו את הכלים הנדרשים, מוטב, בוודאי אם אנחנו בעלי אתר עסקי, לעבוד עם מקדמים מקצועיים שיש להם את הידע והניסיון הדרוש. 

שנית, אנחנו צריכים לבצע את התהליך באופן כזה, שכל האתר יהיה מבוסס על היררכיה של עמודים וכל עמוד יכלול את הכותרות הנדרשות וכן את הקישורים הרלוונטיים לצורך קידום. מעבר לקישורים פנימיים בתוך האתר, הרי שאנחנו צריכים לייצר קישורים חיצוניים אל האתר דרך אתרים אחרים. דבר המחייב שיתופי פעולה עם בעלי אתרים שונים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מערכות סולאריות ביתיות – אילו סוגים קיימים
בשנים שחלפו עלויות האנרגיה, בהתמקדות על דלק ואף על חשמל, הלכה ונסקה בשיעור ניכר, אף עבור צרכן תעשייתי...
קרא עוד »
אוג 17, 2020
דרושים לעבודה מהבית, האם מתאים לכל אחד
בימינו ניתן לבצע עבודות רבות מהבית, כלומר דרך מחשב ומכשירים סלולריים וללא צורך בנוכחות פיזית במקומות...
קרא עוד »
מרץ 31, 2019
עצות פנימיות: מה שאתה צריך לדעת לפני שתאמץ את טכנולוגיית ה-SIM הווירטואלית
טכנולוגיית ה-SIM הווירטואלית מעצבת מחדש במהירות את נוף התקשורת, ומציעה שפע של יתרונות הנותנים מענה...
קרא עוד »
מרץ 12, 2024