5 סגנונות שונים של צילום חתונות – לאיזה סגנון אתם הכי מתחברים

צילום חתונות

כאשר רוצים לעשות צילום עבור החתונה הכל טוב ויפה, אבל מה שכל חתן וכלה צריכים לזכור הוא כי צילום אירועים ניתן לעשות כל מיני סוגים של סגנונות, וכאן צריכים להתעכב לא רק עם הבחירה של הצלם הטוב ביותר אלא גם על הבחירה של הצלם שיודע לצלם בסגנון הכי מועדף.

צילום בסגנון קלאסי

התמונות שאר מופקות מיום צילומים שכזה הן מאוד רשמיות ולא עשויות. הצילום מאוד מזכיר צילומים שנעשו בדורות קודמים ולוקח יותר זמן לעשותו מאשר סגנונות אחרים.הדגש הוא על הזוג והמשפחה עם פורטרטים יפים, ולא ממש נותנות מקום לתיעוד של זרימה יותר טבעית.

צילום תיעודי דוקומנטרי

כאן הצילום נעשה בצורה של צילום ללא הוראות בימוי. הצלם מתעד את האירוע בצורה הכי טבעית ואורגנית שלו. התיעוד כולל את הצילום של כל הדברים הכי קטנים עד לכל אותם הדברים הכי גדולים באירוע. אין כל התערבות של הצלם אשר נמצא שם ברקע ודואג לעשות את הפעולה של תיעוד הרגעים הכי יפים בכל השלבים השונים של יום החתונה.

צילום בסגנון מבוים

כאן זה בדיוק היפוך גמור של צילום תיעודי, כשאר בצילום מבוים ישנה התערבות של צלם האירועים אשר מנחה את החתן והכלה בכל שלב ושלב עד לקבלת התמונה שאותה הוא מעוניין להשיג. הצלם צריך להפגין יכולות מאוד גבוהות בבחירת פוזיציות שהכי מחמיאות לחתן ולכלה לצד זוויות שיוצרו את התאורה המושלמת בכל פעם ופעם. זהו צילום שהוא מאוד טכני עד לפרטי פרטים, ופחות מחובר אל הרגעים הטבעיים שיכולים להיות לא פחות מרהיבים…אולם, צלם מנוסה ידע כיצד לחבר מבחינה רגשית את הלקוחות לסצנה המבוקשת ולהפיק את הצילום הכי טוב באספקט הזה.

צילום לייפסטייל

כאן מנסה הצלם להפיק את הסיפור של החתן והכלה על ידי הוראות בימוי בצורה יחסית מועטה ותמונות ברמה מאוד אומנותית. הצילום הזה מתאים עבור חתן וכלה שלא ממש מחפשים אחר לוקיישן ספציפי ויודעים לעבוד לפי צילום שאינו מתוכנן ויותר ספונטני.

צילום בסגנון אופנתי

התמונות הללו מאוד דומות לכל אותן תמונות שרואים במגזינים של האופנה הכי נחשבים. התמונות הן דרמטיות עם הבלטה של האנשים המצולמים והבגדים שהם לובשים. כאן יידרשו החתן והכלה ליצור פוזות ממש כמו הדוגמנים שרואים בתחום האופנה.

>>> צילום מגנטים לחתונה גם מעניין אתכם? מצוין! בקרו באתר http://magnetli.co.il

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דיאטת הרבלייף
הרבלייף היא חברת שיווק רב רמות המוכרת מוצרי ירידה במשקל, בריאות ואיכות חיים. היא חברה המספקת תוספי...
קרא עוד »
אוק 24, 2022
ניווט במערכות עדיפות עסקיות: תובנות מפתח שאתה צריך
בנוף ההולך ומתפתח של ניהול עסקי, הבנה ועבודה יעילה עם מערכות פריוריטי הפכו הכרחיות עבור ארגונים...
קרא עוד »
נוב 23, 2023
טריא Simplified: חשיפת היתרונות של השקעות P2P
ברוכים הבאים למדריך ידידותי על טריא, השער לעולם של מערכות השקעות Peer-to-Peer (P2P). כמומחה מוביל בתחום זה,...
קרא עוד »
מרץ 06, 2024