מה זה סליקה?

טרנזילה

סליקת כרטיס אשראי זהו התהליך המתרחש לאחר שאתם מעבירים את כרטיס האשראי בבית העסק בו בחרתם לרכוש מוצר ועד רגע קבלת התשלום עבור בית העסק. עד לפני מספר שנים אנשים היו מסתובבים עם כמויות גדולות של כסף במזומן במטרה להצליח לקנות בקלות את כל העולה על רוחם ללא כל צורך בכרטיס אשראי. אך בשנים האחרונות עם התפתחות כל עולם הטכנולוגיה אנשים רבים בוחרים לעשות שימוש באפשרות של כרטיס אשראי במטרה להסתובב עם כרטיס אחד בלבד עבור כל הצרכים הכלכליים שלהם.

התהליך בין ביצוע העסקה בכרטיס האשראי ועד קבלת התשלום

בעזרת כרטיס אשראי ניתן לשלם כסף מחשבון הבנק עבור בית העסק באופן מדויק בהתאם לגודל העסקה שלכם. אז איך עובדת סליקה?

כאשר אתם מעוניינים לרכוש מוצר מסוים באמצעות כרטיס האשראי שלכם בית העסק ממנו אתם מעוניינים לרכוש את המוצר יעביר את הכרטיס ואיתו את כל הנתונים של חשבון הבנק שלכם עבור שירותי בנק אוטומטיים.

בשילוב שירותי בנק אוטומטיים

התהליך המתרחש מעת העברת המידע ועד קבלת התשלום נקרא סליקה ובמסגרתו שירותי בנק אוטומטיים מקבלים את כל הנתונים של כרטיס האשראי שלכם ובמידה וקיימת אפשרות לאשר את העסקה הם מאשרים אותה ומורידים לחשבון הבנק שלכם בסוף החודש את הסכום בו קניתם מוצר בעזרת כרטיס האשראי.

אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר

חברות סליקה כמו טרנזילה אלה הם חברות של שירותי בנק אוטומטיים לאבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר על מנת לוודא שפרטי כרטיס האשראי שלכם ישארו בטוחים. חברות האשראי השונות עושות שימוש בשירותים אלה במטרה להצליח לקשר בין בית העסק לבין חשבון הבנק שלכם ללא סכנה של עוקץ על ידי האקרים כאלה ואחרים.

חשוב לומר כי כל התהליך מתרחש תוך זמן קצר במיוחד ולכן תוכלו לקבל תשובה מיידית האם ביצוע העסקה הצליח או לא. במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם לא יהיו נכונים או שבחשבון הבנק שהצגתם לא יהיה מספיק כסף ייתכן כי ביצוע העסקה תתבטל מיד לאחר העברת הכרטיס במכשיר אשר מעביר את כל המידע לשירותי הבנקים האוטומטיים.

בדקו גם קידום אורגני באתר Seomonster

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי שמאות מקרקעין באינטרנט – האם זה נכון עבורכם?
מתלבטים האם להתחיל עם לימודי שמאות מקרקעין באינטרנט או שמא לימודי במרחב פיזי? ובכן, במידה ונושא...
קרא עוד »
נוב 01, 2021
תובנות חיוניות להשגת דרכון אמריקאי
בעולם המסובך של נסיעות בינלאומיות ואזרחות, רכישת דרכון אמריקאי היא צעד מרכזי. כסמכות ותיקה בענייני...
קרא עוד »
נוב 27, 2023
שיקולים חשובים לפני השקעה בציוד חימום מקצועי
עבור כל עסק המסתמך על בקרת טמפרטורה, בין אם זה מתקן ייצור או בניין מסחרי, ציוד חימום הוא נכס קריטי. זו...
קרא עוד »
אוק 16, 2023